Tuesday, May 22, 2012

Tak pe la...

tahukan anda...setiap kali ada soalan dari anda, saya akan keluar, membawa anak-anak, menaiki keta yg takde ekon, kadang dalam hujan, kadang2 tengah panas, untuk mencari maklumat yg anda kehendaki....... saya hanya ingin membantu....

tetapi, bilamana saya sudah keluarkan outputnya, dan kadang-kadang memakan masa dan tenaga saya untuk mencari maklumatnya, tiba-tiba, ada juga insan lain yg mengeluarkan maklumat yg sama atau lebih baik... saya redha, sbb ada insan lain juga yg mahu membantu sesama rakan.... tapi yang musykilnya, kenapa, bilamana soalan itu timbul, anda tidak tonjolkan diri? kenapa selepas saya berusaha mencari maklumat sedaya mungkin, baru anda mahu membantu????

agak terkilan... tapi tak pe la..... semoga orang lain akan mendapat kebaikan dari kebaikan hari awak.....

~ terpulanglah.... ~

No comments:

Post a Comment